Bezpłatny audyt komunikacji marki Cześć,na początek podstawowe informacje:Imię i nazwisko *Adres e-mail *Strona internetowaAdresy profili firmowych1. Czym zajmuje się Twoja firma? *2. Kim są Twoi klienci? Czego potrzebują? *3. Ile osób pracuje w Twojej firmie?Świetnie,teraz przejdźmy głębiej:4. Jakie działania online (komunikacyjne, marketingowe, sprzedażowe) prowadzisz?5. Do czego dążysz? Co chcesz osiągnąć (w onlinie, w biznesie, w komunikacji)?6. Jak chcesz, żeby Twoja marka była postrzegana? Wyobraź sobie, że nie ma żadnych ograniczeń!7. Co najbardziej Ci przeszkadza w osiągnięciu powyższych?8. Co dotychczas robiłaś/eś, próbowałaś/eś i się nie sprawdziło?9. Jak myślisz, czego potrzebujesz, żeby osiągnąć to czego chcesz?Nie ma w tym formularzu dobrych, czy złych odpowiedzi. Potrzebujemy ustalić na jakim etapie jest firma w tej chwili i te informacje pozwolą nam to zrobić.Wyrażam zgodę *Tak, zgadzam się na przetwarzanie podanych przeze mnie informacji WYŁĄCZNIE w celu zrealizowania audytu komunikacji marki. Zgodę będziesz mogła/mógł w każdej chwili wycofać, a szczegóły związane z przetwarzaniem danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.Wyślij odpowiedzi kontakt@stratezka.pl ObserwujObserwujObserwujObserwuj Maria Wiktoria FrancuzPolityka prywatności